Φτιάξτε Xειροποίητα Τριαντάφυλλα Aπο Kορδέλα ή Eφημερίδα ή Xαρτί Aφής!


Γεια σας ...σήμερα θα σας δείξω έναν εύκολο τρόπο να φτιάξετε τριαντάφυλλα από κορδέλα, εγώ είχα κάνει με αυτόν τον τρόπο τις μπομπονιέρες του γάμου μου αλλά και τον στολισμό του σπιτιού. Μπορείτε να φτιάξετε τριαντάφυλλα
και να στολίσετε τα πάντα...τσιμπιδάκια, να στολίσετε κορδέλες για τα μαλλιά κτλ. Επίσης μπορείτε με τον ίδιο τρόπο να κάνετε τριαντάφυλλα από χαρτί αφής ή εφημερίδα για χειροποίητες κάρτες ή άλμπουμ (scrapbooking) !





δείτε την τεχνική στο παρακάτω video που σας έφτιαξα





όταν τελειώσετε  ράψτε στο κάτω μέρος  για να συγκρατηθεί το τριαντάφυλλο, και στην συνέχεια κόψτε την περισσευόμενη κορδέλα. Εγώ έβαλα και λίγη Glitter Glue στο φινίρισμα για να δώσω μια ομορφότερη όψη στο τριαντάφυλλο.


δείτε τα τριαντάφυλλα μου

handmade flowers tutorial

handmade flowers tutorial

handmade flowers tutorial

handmade flowers tutorial

handmade flowers tutorial



Επίσης μπορείτε όπως είπα πιο πάνω  να κάνετε τριανταφυλλάκια από εφημερίδες ή χαρτί αφής για scrapbooking. Δείτε τα δικά μου παρακάτω...



handmade flowers tutorial


handmade flowers tutorial

Ελπίζω να σας άρεσαν...κόψτε μια λωρίδα εφημερίδας και δοκιμάστε το τώρα, για να δείτε πόσο εύκολο είναι!





25 σχόλια :

  1. Καταπληκτικό, και πολύ ωραίο το βίντεο. Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο το λουλουδάκι σου! 'Εχω δεί πάρα πολλά σχετικά tutorial, αλλά αυτή την τεχνική πρώτη φορά τη βλέπω. Και το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό, θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα...τα ακανα τα κουμπακια απο χαρτονι,βγηκαν πολυ ομορφα,καποια στηγμη θα τα βγαλω να τα δεις..και τα λουλουδακια υπεροχα....φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωραία Μαρία , να μας ενημερώσεις να τα δούμε... φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο το λουλουδάκι σου και η τεχνική πρωτότυπη και ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό το λουλουδάκι!!!!Θα το επιχειρήσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλως σε βρηκα πολυ ομορφο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πήρα και εγώ κορδέλα κόκκινη. Εχω φάει μία ώρα, βλέπω και ξαναβλέπω το βίντεο αλλά τριαντάφυλλο γιοκ..... Που θα που πάει θα τα καταφέρω. Κάτι μικρό κάνω λάθος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μόλις τα κατάφερααααααααααααα!!!
    Δεν είχα προσέξει ότι μόνο το ένα κορδελάκι τραβάμε στο τέλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mania πολύ χαίρομαι που τα κατάφερες... άμα κάνεις ένα -δύο...και συνηθίσεις μετά είναι παιχνιδάκι! θα σου βγαίνουν και πιο ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου έδωσες καταπληκτική ιδέα! Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. eida to video ksana kai ksana to kaneis na fenete toso aplo...bravo 8a to dokimaso sigoura!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τέλεια ιδέα! μου θυμίζει το "ακερντεόν" που κάναμε με τις σερπατίνες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ, παιδιά, μόλις τώρα τα είδα και έφτιαξα από κορδέλα τρία στο τσάκα τσάκα. Είναι υπέροχα... ενθουσιάστηκα!
    Σ' ευχαριστώ πολύ αμπεμπαμπλόμ....... Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι είναι πολύ εύκολο και εντυπωσιακό το αποτέλεσμα... χαίρομαι...φιλιά

      Διαγραφή
  16. ειναι υπέροχα! θα το προσπαθήσω κ γω κ μακαρι να βγουν τοσο ομορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ είναι πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ, αυτό το δίπλωμα-στο-δίπλωμα το έκανα όταν ήμουν μικρή με τις σερπαντίνες στις αποκριές. Τί μου θύμησες τώρα... Εγώ, βέβαια, έφτιαχνα ακορντεόν-τα λουλούδια είναι πολύ καλύτερα. Πολύ μου άρεσε το βιντεάκι σου, μπράβο σου.
    Α, καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ...αχχχ αυτό το δίπλωμα...καλώς σε βρήκα και γω!

      Διαγραφή
  19. Πολύ κατατοπιστικό το βίντεο!Τα κατάφερα!Έφτιαξα το πρώτο μου τριαντάφυλλο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Mόλις σε βρήκα η ματιά μου έπεσε σε αυτήν την ανάρτηση. Είδα το βίντεο έφτιαξα τα λουλούδια (πανεύκολο!) και σου λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ! Από σήμερα φανατική αναγνώστρια φιλάκια1 Σύντομα θα δω και το υπόλοιπο μπλογκ σου! Καλό Σ.Κ.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...