Χριστουγεννιάτικη σύνθεση με υλικά από...το πάρκο!




Την χριστουγεννιάτικη σύνθεση την έκανα με  κλωναράκια πεύκου  
με  κουκουνάρια, και το παρακάτω 
 καταπληκτικό  φυτό ...το οποίο δεν ξέρω πως λέγετε
 (όποια ξέρει ας μας το πει! είναι πράσινο και έχει παντού λευκό  χνουδάκι  )


Έκοψα τα κλωναράκια του τα πέρασα atlacoll και πασπάλισα με χρυσόσκονη  


 Έκανα το ίδιο και στα κουκουνάρια 



Έδεσα τα κλωναράκια πεύκου όλα μαζί και τα κουκουνάρια με κόκκινη κορδελίτσα 
και έτοιμη η σύνθεση μου!
Προς το παρών την έχω βάλει πάνω σε ένα έπιπλο,  μέχρι να πάρει  την θέση που της αξίζει
στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι!








Τip: Πάρτε ένα κομμάτι σφουγγαριού 
από ένα ανθοπωλείο και καρφώστε πάνω σε αυτό τα κλωναράκια πεύκου για να διατηρηθούν 
περισσότερο!
Εγώ δεν το έκανα και σίγουρα θα χρειαστεί να τα αντικαταστήσω!  


Και τώρα μια Μαγειρική συμβουλή: 

Αν έχετε φρέσκα μυρωδικά τα οποία θέλετε  να συντηρήσετε
κάντε το παρακάτω κόλπο είναι τέλειοοοο!
Εγώ είχα φρέσκο δενδρολίβανο, αφού λοιπόν έκοψα τα φυλλαράκια και τα έπλυνα, τα έβαλα 
σε μία παγοθήκη την γέμισα με ελαιόλαδο και την έβαλα στην κατάψυξη ...
Έτσι θα έχω μεριδούλες δενρολίβανου στην κατάψυξη, έτοιμες να μπούν στα φαγητά μου!





10 σχόλια :

  1. Α, εσύ έχεις μπει στο πνεύμα των Χριστουγέννων για τα καλά!
    Και η συμβουλή για τα μυρωδικά σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναιιι κανονικά...δέντρο μόνο δεν στόλισα ακόμα...την άλλη εβδομάδα όμως θα λαμπαδιάσει το σπίτι!...

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία και η σύνθεσή σου και το tip!Εξαιρετικά χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφες ιδέες ανακύλωσης!!! μου άρεσαν πολύ τα Χριστουγεννιάτικα!!! Και η συμβουλή για τα μυρωδικά πολύ χρήσιμη!!! Κάνω κάτι αντίστοιχο, αλλά τα βάζω σε κεσεδάκια γιαουρτιού!!!
    Καλώς βρεθήκαμε λοιπόν, θα τα λέμε!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σε βρήκα Φωτεινή...και σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Ωραίο αυτό το κόλπο με το δεντρολίβανο... Κι' εγώ βάζω τα μυρωδικά στην κατάψυξη αλλά χωρίς λάδι και δε μ' αρέσουν... θα το κάνω!
    Η σύνθεσή σου πολύ όμορφη αλλά το φυτό δεν ξέρω πώς το λένε.....
    Φιλιά και καλή βδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δοκίμασε το είναι πραγματικά πολύ ωραίο μυστικό! Σ ευχαριστώ ...καλή εβδομάδα να έχεις και εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...